Повернутися до звичайного режиму

/Files/images/articles_1453286883_45234_original.jpg

Виховання, як важливе явище суспільного життя, здавна стало провідною функцією людського суспільства. Включившись до процесу відродження національної системи виховання, головною метою є передача молодому поколінню соціального досвіду, багатства духовної культури народу, його соціального досвіду, його національної ментальності, своєрідності, світобачення і на цій основі – формування особистих рис громадянина України: духовності, моральна, правова, трудова, екологічна, художньо – естетична та релігійна культура, розвиток індивідуальних здібностей і талантів учня. Сьогодні виховання громадянина – патріота – цілеспрямований, систематичний, регульований процес, мета якого – утвердження свідомості нації, народу, етнічної культури, мовної єдності, кращих рис характеру громадянина України.

"Народні символи України"

В основі виховного процесу школи лежить система виховних відносин, що забезпечує взаємодію педагогів, батьків та учнів згідно з суспільно заданими цілями виховання – розквіт духовної сутності людини, яка має стати висококваліфікованим спеціалістом, займати чіткі національні, загальногосподарські позиції, бути активною у громадському житті, відповідальною за моральне становлення себе як особистості. Реалізуючи концепцію освіти, як процес розвитку творчої особистості, педагогічний колектив постійно веде пошук нових педагогічних технологій, що сприяють формуванню середовища, яке розвиває, навчає та виховує. Анкетування, соціологічні опитування, індивідуальні бесіди дають змогу вивчати рівень вихованності, потреб, інтересів кожного учня. Пріоритетним напрямком організаційно-педагогічної діяльності є індивідуальний підхід у вихованні особистості учнів, стимулювання їхніх внутрішніх сил до саморозвитку і самовиховання, що знайшло своє відображення в планах організаційно-виховної роботи всіх структурних підрозділів школи. Значна увага педагогічним колективом приділяється виконанню Національної програми патріотичного виховання молоді, розвитку життєво-активної позиції громадянина України. Головне завдання виховної діяльності - створення умов для активної життєвої позиції учнів, громадянського самовираження і самореалізації, максимального задоволення потреб учнів в інтелектуальному, культурному і моральному розвитку.

/Files/images/slayd4.jpg

Напрями роботи навчального закладу з патріотичного виховання учнів

  • формування патріотизму, відповідальності за долю нації, держави;
  • виховання розуміння високої цінності українського громадянства, внутрішньої потреби бути громадянином України;
  • формування поваги до Конституції України, державної символіки: Герба, прапора, Гімну України.
  • збереження і продовження українських культурно-історичних традицій;
  • виховання шанобливого ставлення до рідних святинь, української мови, історії;
  • формування національної свідомості, людської гідності, любові до рідної землі, родини, народу;
  • формування соціальної активності;
  • виховання правової культури особистості;
  • формування й розвиток духовно-моральних і загальнолюдських цінностей;
  • формування в учнів потреби до праці як першої життєвої необхідності, високої цінності й головного способу досягнення життєвого успіху
  • сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я, задоволення естетичних та культурних потреб особистості;
  • виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадській діяльності.

Я люблю мою країну Україну!

Організаційно-методична діяльність з національно-патріотичного виховання учнів1.Розробка заходів щодо впровадження Концепції національно-патріотичного виховання учнів у школі.2.Розгляд стану реалізації заходів національно-патріотичного виховання учнів на засіданнях педагогічної ради, нарадах при директорові.3.Забезпечення використання державної символіки України під час проведення масових заходів.4.Забезпечення висвітлення заходів національно-патріотичної спрямованості, які реалізуються закладом, в засобах масової інформації.

Заходи національно-патріотичної спрямованості

1. АКЦІЇ ПАМ’ЯТІ (УРОЧИСТІ ЛІНІЙКИ, ПОКЛАДАННЯ КВІТІВ, ВШАНУВАННЯ ВЕТЕРАНІВ, УРОКИ МУЖНОСТІ, УРОЧИСТІ ВЕЧОРИ, ЗУСТРІЧІ)

  • до Дня Перемоги ("Пам'ять", "Ветеран живе поруч","Наша турбота пам'ятним місцям")
  • до Дня захисника України;
  • до Дня Чорнобильської трагедії ("Дзвони Чорнобиля")
  • до Дня пам’яті жертв політичних репресій;
  • до Дня партизанської слави;
  • до Дня пам’яті жертв голодомору ("Запали свічку")

2. ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • "Наш край у роки війни" "Школа - наш рідний дім"
  • "Вишивана моя Україна"
  • "Сім'я і школа - єдина родина"

3. ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ЛІТЕРАТУРНІ СВЯТА

  • конкурс презентацій "Мій Шевченко"
  • конкурс читців поезії Т. Шевченка
  • випуск буклетів, брошур, газет по творчості Кобзаря
  • літературно-мистецькі вечори, зустрічі, поетичні кав'ярні, присвячені творчості Т. Шевченка.

4. ВОЛОНТЕРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • допомога воїнам у зоні бойових дій,
  • упорядкування братської могили загиблих односельчан у роки Великої Вітчизняної війни
  • відвідування ветеранів ВВв та воїнів із зони АТО;
  • відвідування дітей з фізичними вадами у мікрорайоні школи;
  • співпраця з дитячим будинком сімейного типу родини Бурдюженків.

5. ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДАТ УКРАЇНСЬКОГО ЛІТЕРАТУРНО-МИСТЕЦЬКОГО ЖИТТЯ

  • декада української мови та літератури;
  • цикл заходів, присвячених відзначенню Міжнародного дня рідної мови;
  • свято врожаю
  • виховні години до річниць видатнихдіячів історії та культури

6. ШКІЛЬНІ ВИСТАВКИ ОБРАЗОТВОРЧОГО ТА ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА

  • "Моя барвиста Україна"
  • "Таланти нашої родини"
  • “Моя сім’я- моя фортеця”
  • "Знай і люби свій край"

7. ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ ТА СВЯТА

  • Всеукраїнський суботник
  • день Землі
  • день зустрічі птахів
  • екскурсії та походи місцями бойової слави

Я люблю Україну свою!

/Files/images/1830178qyjed01h98.gif

Кiлькiсть переглядiв: 9266