ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ
Педагогічне кредо
«Дитина не може чекати щастя. Вона нетерпляча. Вона хоче і повинна бути щасливою сьогодні, зараз…» (Ш.О.Амонашвілі) |
---|
Концепція виховної системи:
- Забезпечення комфортних умов для цілісного розвитку особистості дитини: психофізичного, інтелектуального, емоційно-морального, соціально-особистісного розвитку.
- Створення системи мовної освіти, що забезпечує оволодіння дітьми державною мовою; зв’язок вивчення української мови з вихованням національної свідомості та патріотизму.
- Розвивати особистість дошкільника на основі принципів співпраці, використання “ситуацій успіху”.
- Інтеграція родинного та суспільного виховання.
Основні принципи побудови виховної системи:
- Комфортність кожної дитини та дорослого у закладі дошкільної освіти.
- Особистість дитини – головна цінність.
- Принцип природовідповідності - врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини.
- Системність виховання.
- Виховувати – навчаючи.
- Духовна насиченість життєдіяльності дитини у закладі дошкільної освіти, виховання емоцій та естетичної свідомості.
- Принцип ігрової діяльності як основної частини дозвілля дошкільника
- Творчість вихователя – найважливіша ознака педагогічної культури.
Основні напрями виховання:
Пізнавальна діяльність. Пошуково –дослідницька діяльність. Виховання національної свідомості та патріотизму. | Фізкультурно-оздоровче виховання. Формування здорового способу життя. Трудове виховання. | |
Художньо-естетичне виховання. Екологічне виховання. | Моральне виховання. Сприяння творчому розвитку особистості. | Стимулювання і корекція поведінки за допомогою психологічної служби дошкільного закладу. Родинно-сімейне виховання. |