ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ

Педагогічне кредо

/Files/images/4986_big.jpg«Дитина не може чекати щастя.
Вона нетерпляча.
Вона хоче і повинна бути щасливою сьогодні, зараз…»

(Ш.О.Амонашвілі)

Концепція виховної системи:

  • Забезпечення комфортних умов для цілісного розвитку особистості дитини: психофізичного, інтелектуального, емоційно-морального, соціально-особистісного розвитку.
  • Створення системи мовної освіти, що забезпечує оволодіння дітьми державною мовою; зв’язок вивчення української мови з вихованням національної свідомості та патріотизму.
  • Розвивати особистість дошкільника на основі принципів співпраці, використання “ситуацій успіху”.
  • Інтеграція родинного та суспільного виховання.

Основні принципи побудови виховної системи:

  • Комфортність кожної дитини та дорослого у закладі дошкільної освіти.
  • Особистість дитини – головна цінність.
  • Принцип природовідповідності - врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини.
  • Системність виховання.
  • Виховувати – навчаючи.
  • Духовна насиченість життєдіяльності дитини у закладі дошкільної освіти, виховання емоцій та естетичної свідомості.
  • Принцип ігрової діяльності як основної частини дозвілля дошкільника
  • Творчість вихователя – найважливіша ознака педагогічної культури.

Основні напрями виховання:

Пізнавальна діяльність.

Пошуково –дослідницька діяльність.

Виховання національної свідомості та патріотизму.
/Files/images/18840182.pngФізкультурно-оздоровче виховання.

Формування здорового способу життя.

Трудове виховання.
Художньо-естетичне виховання.

Екологічне виховання.
Моральне виховання.

Сприяння творчому розвитку особистості.
Стимулювання і корекція поведінки за допомогою психологічної служби дошкільного закладу.
Родинно-сімейне виховання.
Кiлькiсть переглядiв: 652